Usługodawca - BIT Consulting Karol Polanowski. z siedzibą w Gdańsku (80-298) przy ul. Telewizyjnej 30, NIP 5551952590, REGON 221141844. Zwany również Administratorem danych osobowych.
Aplikacja - system teleinformatyczny Frespo prowadzony przez Usługodawcę pod adresem: http://www.frespo.pl, w skład którego wchodzi serwer internetowy. Aplikacja przeznaczona jest dla klientów i służy do zarządzania swoim kontem w serwisie, korzystania z usług dodatkowych w serwisie związanych z obsługą internetowych zapisów i rozgrywek sportowych.
Klub - rola w aplikacji pozwalająca po zarejestrowaniu na zarządzanie profilem klubu, udostępnianie formularzy zgłoszeń i płatności za nie oraz zarzadzanie rozgrywkami sportowymi.
Klient - rola w aplikacji pozwalająca po zarejestrowaniu na dokonywanie zgłoszeń na wydarzenia, treningi oraz ich opłacanie.
Profil - zbiór informacji na temat Klubu dostępny w Aplikacji w postaci podstrony.
Konto - wpis w bazie danych Aplikacji, potwierdzający fakt bycia Użytkownikiem, z którego wynika możliwość dostępu do określonych usług po podaniu loginu i hasła.
Użytkownik - osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która przez akceptację Regulaminu i przejście procedury rejestracyjnej uzyskuje dostęp do usług oferowanych przez Usługodawcę.
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług klubu
Korzystanie z usług możliwe jest wyłącznie po zapoznaniu się z Regulaminem i zobowiązaniu do stosowania jego postanowień.
Z oferty mogą korzystać osoby bez przeciwwskazań zdrowotnych.
Wszystkim osobom uczestniczącym w zajęciach i rozgrywkach DZIĘKUJEMY ZA:
nie powodowanie sytuacji, które mogłyby zagrozić bezpieczeństwu innych osób;
nie palenie tytoniu;
nie wnoszenie napojów alkoholowych;
nie wchodzenie do pomieszczeń dla personelu;
nie naklejanie i nie pozostawianie reklam;
Karnet lub jednorazowa opłata upoważnia do uczestniczenia w zajęciach.
Za zniszczenia majątku organizatora, spowodowane działaniem lub zaniechaniem klienta, ponoszona jest przez niego pełna odpowiedzialność finansowa.
Sprzęt i urządzenia klubu należy używać zgodnie z ich przeznaczeniem i wskazaniami instruktora lub innego pracownika klubu. Klub nie ponosi odpowiedzialności za uszczerbek na zdrowiu osób korzystających z urządzeń i zajęć w klubie.
Klub nie ponosi odpowiedzialności za będące własnością klienta przedmioty pozostawione bez nadzoru, w tym za ich zagubienie lub uszkodzenie.
Klub zastrzega sobie prawo do zawieszenia zajęć oraz usług w terminach wynikających z przyczyn technicznych lub innych istotnych okoliczności, o czym odrębnie poinformuje klientów.
Klub zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie.
W przypadku nieprzestrzegania Regulaminu klubu lub przepisów porządkowych, personel ma prawo do wyproszenia klienta z klubu, bez zwrotu pieniędzy za zakupione usługi klubu.
W sprawach nieokreślonych decyzje podejmuje manager klubu.
Klient ma prawo pisemnego odwołania się od decyzji do właścicieli klubu, w terminie 7 dni od zaistnienia zdarzenia.
II. Regulamin zgłoszeń i uczestnictwa w wydarzeniach klubu:
Zajęcia odbywają się we wskazanych w profilu miejscach i czasie.
Uczestnictwo wymaga opłat jednorazowych lub w postaci karnetu na określoną liczbę wejść.
Opłaty jednorazowe oraz zakup karnetu dokonywany jest za pośrednictwem Aplikacji.
Opłacony karnet nie podlega zwrotowi lub zamianie.
Karnet pozwala jest ważny określony czas i pozwala na określoną wcześniej liczbę wejść.
Dozwolone jest rozliczenie opłaty w inny sposób, jednak wymaga to ustalenia z Klubem.
Zasady dokonywania zgłoszeń na wydarzenia
rezerwacji dokonać można on-line, telefonicznie lub bezpośrednio w recepcji klubu
do dokonania zgłoszeń on-line niezbędne jest wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na właściwej podstronie profilu
anulowanie zgłoszenia on-line jest możliwe wyłącznie w przypadku dokonania zgłoszenia przy użyciu wcześniej założonego konta klienta.
anulowanie zgłoszenia możliwe jest wyłącznie przed rozpoczęciem wydarzenia.
Zakładając konto klient wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie przez Usługodawcę swoich danych, teraz i w przyszłości, zgodnie z polskim prawem, w szczególności z Ustawą o ochronie danych osobowych. Klient ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawienia lub usunięcia.
Uczestnictwo w wydarzeniach możliwe jest po uprzednim zapoznaniu się z zasadami przedstawionymi przez instruktora lub innego pracownika klubu.
Przed uczestnictwem w wydarzeniu zalecane jest wykonanie rozgrzewki.
Klub nie ponosi odpowiedzialności za kontuzje i urazy powstałe w wyniku uczestnictwa w wydarzeniach, jak również nie przestrzegania zasad bezpieczeństwa.
III. Tryb postępowania reklamacyjnego:
Usługobiorcy przysługuje prawo składania reklamacji w sprawach dotyczących organizowanych wydarzeń.
Reklamacje mogą być składane w jednej z poniższych form:
pisemnej składając osobiście, w siedzibie Klubu;
pisemnej przesyłając przesyłkę pocztową na adres siedziby Klubu;
elektronicznej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej na adres wskazany w podstronie profilu dotyczącej danego wydarzenia;
Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać następujące dane:
oznaczenie Klienta (imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu);
opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji;
żądanie Klienta w zakresie sposobu rozpatrzenia reklamacji;
określenie sposobu, w jaki Klient chce uzyskać odpowiedź na złożoną reklamację;
Zgłoszenia, które uniemożliwiają zidentyfikowanie Klienta nie podlegają rozpatrzeniu.
Jeżeli w reklamacji zostały podane dane, które nie pozwalają jednoznacznie zidentyfikować Klienta, to Klubowi przysługuje prawo skontaktowania się z Klientem w celu ustalenia czy zgłasza on reklamację oraz jakie są jego zastrzeżenia i żądania.
Klub dochowa wszelkich starań, aby udzielić odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne bezzwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia wpływu zgłoszenia obejmującego wszystkie informacje niezbędne do jego rozpatrzenia.
O rezultacie rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego Klub udziela Klientowi odpowiedzi w formie:
pisemnej – przesyłką pocztową wysłaną na adres Klubu wskazany w zgłoszeniu (domyślnie);
elektronicznej – e-mailem na adres Klubu wskazany w podstronie profilu dotyczącej danego wydarzenia;
Zgłoszenie reklamacji nie zwalnia Klienta z obowiązku terminowego realizowania zobowiązań wobec Klubu.